czwartek, 13 lutego 2014

Witam na moim blogu :)

Skąd pomysł na stworzenie bloga? Tak naprawdę pomysł pojawił się bardzo szybko, gdy tylko uszyłam pierwszą rzecz na starej maszynie rodziców.

Kiedy uszyłam pierwszą rzecz? No właśnie...pierwsza 'bluzka' powstała dokładnie 24 stycznia br., był to mój pierwszy kontakt z maszyną, nigdy wcześniej nie miałam z nią kontaktu...
W takim razie po co blog, skoro tak naprawdę niewiele mam do pokazania? :) Zanim wyciągnęłam maszynę przeglądałam przeróżne blogi o szyciu, jednak wszystkie prezentowały już 'wysoki poziom', chciałam zobaczyć jak inni zaczynali, tak naprawdę... od zera jak ja...:) Może po to, by się podbudować? W końcu każdy musi się wszystkiego po kolei nauczyć ! :)  Z drugiej strony chciałam mieć miejsce, by tę przygodę jakoś uwiecznić, bo być może nie skończy się na paru bluzkach i miło będzie za pół roku, rok, dwa przejrzeć i powspominać.

Jak już napisałam maszynę wyciągnęłam niedawno, sama do końca nie wiem dlaczego, parę razy miałam na to ochotę, ale jak zwykle... mój słomiany zapał...a szkoda gadać :) W każdym razie coś mnie znowu podkusiło, poczytałam, popatrzyłam, poodwiedzałam blogi i MASZ ( ! ) trafiłam na posta, w którym bloggerka pisała o styczniowym wydaniu Burdy Szkoła Szycia Krok Po Kroku - kupiłam, wyciągnęłam ze strychu baaardzo stare resztki maminych materiałów i się zaczęło ! :)



A to właśnie mój kompan - STARY, ALE JARY ! :)


Tak naprawdę nie wiem jak będzie to wszystko wyglądało, czy będą to relacje z tego, co udało mi się cudem połatać, czy może prośby o pomoc, okaże się ! :)

Pozdrawiam,
Daga

1 komentarz:

  1. Ha! To samo sobie pomyślałam, przeglądając blogi: a gdzie początki? gdzie wpadki?
    Zaraz zabieram się do czytania o Twoich przygodach :-)

    OdpowiedzUsuń