środa, 9 kwietnia 2014

Dres !

Zawitałam poraz pierwszy w sklepie z tkaninami :) Chciałam kupić szarą cienka dresówkę, ale nie było. W zamamian za to była kremowa grubsza, mówię a co tam ! :)
Tak nawiasem to szerokość 180cm i 1 mb za 11 zł to tanio, czy normlanie ?:)

Początkowo chciałam odrysować moją bluzę, ale w ostateczności wykorzystałam wykrój na bluzkę z papavero - o . Nie przewidziałam, że rękawki mogą być przy dresówce zbyt ciasne do tego kroju, ale w końcu je trochę poszerzyłam i nie jest źle :)
Miałam nie obszywać ani szyi, ani dołu, ale w ostateczności jednak to zrobiłam :))
W środku obrzuciłam zwykłym zygzakiem i powiem, że całkiem ładnie to wygląda przy dresówce :)

Chciałam zrobić jakiś szablon i pomalować farbami...ale gdy zrobiłam próbę...farba zaczęła puszczać i cały materiał był brudny...dlaczego? 







Jestem z niej bardzo zadowolona, bo jest bardzo wygodna :)

2 komentarze:

  1. bardzo udana bluza.no i plener na zdjecia bardzo ciekawy;-)a cena dzianiny powalajaco niska-gdzie takie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się na każde miłe słowo, jest to ogromnie ważne, gdy się zaczyna :)

      Tkaninę kupiłam w Sosnowcu, jest kilka punktów w Polsce z tego co pisze na stronie, a strona internetowa http://tanie-tkaniny.com.pl/hurtownia---sosnowiec-9/Pl/ . Nie wiem jednak jak ona wygląda, nie przeglądałam :)
      Pozdrawiam gorąco ! :)

      Usuń