środa, 19 lutego 2014

Pierwsze szorty :)



U babci znalazłam materiał w sam raz do nauki :) Zrobiłam z niego szorty, oczywiście z Burdy Krok po kroku 1/2014.

Krój bardzo prosty do uszycia, w sam raz dla takiego laika jak ja :)  Poszło bardzo szybko, jednak gdy już były prawie uszyte stwierdziłam, że mają zbyt wysoki stan...bez głębszego zastanowienia postanowiłam nie doszywać paska na gumkę, a wykorzystać nadmiar materiału, z którego zrobiłam tunel...oczywiście było to błędem, bo stały się mniej wygodne ;P Ale to nic ! i tak jestem z nich dumna i do spania się nadają ;)
Przyznam, że powoli maszyna zaczyna się mnie słuchać i sama widzę malutkie postępy !:)

Wyszło tak:





Nawet trochę żałuję, że zrobiłam je z tego materiału, bo w lato z pewnością ubrałabym je i normalnie wyszła z domu... Teraz przynajmniej wiem co i jak, i kolejne powstaną z pewnością, mam na oku już pewien kawałek materiału ! :)

Buźka !
Daga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz