piątek, 8 maja 2015

Koronkowy biustonosz po raz pierwszy

Gdy zobaczyłam post u Kop-ciuch, jak uszyć sobie na miarę cudny, delikatny  Lace Bra - zapragnęłam taki mieć. Przez moment pomyślałam, żeby kupić/zamówić na miarę, ale cena szybko dostawiła mnie do pionu ;P Trochę minęło zanim plan zrealizowałam, ale jest ! Oczywiście mnóstwo niedociągnięć, ale efekt końcowy - o dziwo- jest mimo wszystko całkiem niezły ;) Na lato będzie idealny,  uszyję jeszcze czarny.


MOJE UWAGI: Myślę, że w kolejnym zamiast elastycznej lamówki na dół użyję grubszej ok. 1,5 cm gumki takiej jak w biustonoszach się faktycznie używa, bo będzie sztywniejszy i może trwalszy? choć tego narazie ocenić nie mogę :)
Niestety nie dostałam koronkowej tasiemki 1,5 cm na ramiączka w pasmanterii, w której akurat byłam, dlatego wykorzystałam tę samą lamóweczkę co na dole :)
A zapięcie kupię takie zwykłe pojedyncze jak do biustonoszy, bo haftka z ramiączka owszem spełnia swoje zadanie, ale jest niepraktyczna.









Miłego :)

6 komentarzy:

  1. Śliczności :-) Rzadko widuje się na blogach bieliznę i to tak ładną i uroczą. Myślę, że szyjąc takie staniki można zaoszczędzić kupę kasy - ot, zalety własnoręcznego szycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo proste i szybkie. Taki staniczek kosztował mnie 6-7 zł. A widziałam ostatnio takie szyte na miare po 95 zł !

      Usuń
  2. Śliczny! Ja też o takim myślałam ale jakoś ostatnio nie mam weny do szycia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo ten biustonosz podoba i co najważniejsze należę także do osób, które lubią koronki. Tutaj jest połączenie powiedzmy dwa w jednym. Tak ostatnio sobie myślałam i odkryłam, że tutaj wszystkie biustonosze są akurat w takim stylu, który bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super biustonosz! Wygląda na bardzo wygodny, a zarazem mega piękny i ponętny. Faktycznie grubsza gumka mogła by mu nadać większej pewności i sztywności.

    OdpowiedzUsuń