wtorek, 18 marca 2014

Dla domu :)



Brakowało mi w domu rękawic kuchennych, a ostatnio lubię coś ugotować...wiadomo że prościej kupić, bo kosztują parę złotych, ale skoro już bawię się maszyną to postanowiłam je uszyć :)
Materiał kupiłam w sh za 90 gr :) 
Warstwa wewnętrzna jest identyczna jak zewnętrzna, a w środek żeby nie parzyło dałam 3 warstwy materiału ze starych spodni, takiego jak obszycie przy nadgarstkach :) Ale spokojnie wystarczyłyby 2, niepotrzebnie utrudniłam sobie szycie :)  
Niestety nie obyło się bez błędów...stwierdziłam że na końcu przyszyje obszycie nadgarstków...było to trudne, stąd wygląd nie do końca spełnia moje wyobrażenia ;P 
Ściegiem satynowym zrobiłam kociaki, ale wtedy jeszcze nie wiedziałam, że materiał będzie "falował"  (pewnie należy użyć fizeliny(?) dla usztywnienia :) ), ale to nic ! :P






Mnie się podobają, a co najważniejsze spełniają swoją funkcję bardzo dobrze, choć kciuk mógłby być dłuższy - bardziej wcięty :)

Ahoj ! :)

2 komentarze:

  1. super wyszly :D a co do aplikacji, to przed naszyciem lepiej podkleić flizeliną żeby się nie pofalowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :))
      Zdecydowanie muszę się zaopatrzyć w fizelinę :)

      Usuń