niedziela, 9 marca 2014

Skórzana kopertówka


Dostałam starą kurtkę skórzaną, która leżała dobre 2 tygodnie, aż wpadłam na pomysł, aby zrobić z niej kopertówkę A4 :)
W związku z tym, że doświadczenia brak...nie miałam bladego pojęcia ile się przy tym nadenerwuję. Rozprułam na kawałki kurtkę, wybrałam odpowiadające mi kawałki i wtedy dopiero zaczęłam planować..niestety planowanie było mało dokładne i nieprzemyślane ;P
Błędem okazało się zrobienie klapy osobno i chęć jej przyszycia zamiast wykrojenia całości z jednego kawałka...bo najzwyczajniej moja maszyna nie jest stworzona do przeszywania tylu warstw ze skóry...


Drugi błąd jaki popełniłam, choć myślałam że to akurat przewidziałam, to podszewka której dałam zapas żeby później przyszyć do zewnętrznej części...mój zapas okazał się zbyt małym zapasem...:P
Usztywniłam niestety tylko tekturą, czego żałuję... Ciągle waham się czy robić pasek na ramię...ale bardziej skłaniam się do uchwytu na rękę z jednego boku.


Dobrze się złożyło, że mogłam za darmo wygrawerować logo, więc postanowiłam to wykorzystać :)

Prezentuje się tak:





Zdaje sobie sprawę, że tu nierówno, tam krzywo, a jeszcze gdzie indziej fatalny szew...ale uwierzcie, że nie potrafiłam tego zrobić lepiej przy założeniu tego planu...który okazał się fatalny....:)) Mimo wszystko będę ją nosić, bo NIKT takiej samej mieć nie będzie :)

Pierwszy wiosenny spacer przy cudnym słonku za mną :)






Pozdrawiam,
Daga

2 komentarze:

  1. piękna kopertówka i śliczny piesek :) dziękuję za polubienie mojego konta na fb :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) nie ma za co, czekam na Twoje nowe posty ! :) pozdrawiam tez cieplo :)

      Usuń