piątek, 18 kwietnia 2014

Kropeczki już na poważnie

Uszyłam bluzkę z materiału, za który zapłaciłam 7zł za mb :) Coś a'la żorżetka krem/kawa z mlekiem w małe kropeczki. Z efektu jestem naprawdę bardzo zadowolona! Ciężko było mi tylko ciąć materiał, bo strasznie się leje, ale jakoś poszło :) Wykrój z papavero - o ten, rozmiar 40, choć normalanie noszę 36, ale tu papavero zalecało zupełnie inny materiał, stąd moja decyzja, jak się okazało trafna, bo gdyby była mniejsza o rozmiar miałabym problem w ubraniu bluzki :)  

7zł za materiał + 3zł za lamówkę  -  w życiu nie miałam tak fajnej i tak taniej bluzki :)

Nie mogę się zdecydować, czy lepiej z paseczkiem, czy bez, dlatego jeszcze nie ma szlufek. Jak sądzicie?:)

Efekt: 









Tkanina z bliska wygląda tak: 



Pozdrawiam :))
Daga

5 komentarzy:

  1. Mnie się bardziej podoba z paseczkiem :) Super bluzkę uszyłaś, podziwiam.
    Pozdrawiam, Aga G z praktyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) to bardzo proste, nie ma co az tak podziwiać :) wystarczy trochę checi i czasu na zapoznanie sie z maszyna :)

      Usuń
    2. Kiedyś babcia mnie uczyła obsługi maszyny ;) może w wakacje to wykorzystam

      Usuń
  2. A mi się bardziej bez! :) super bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze ze mam możliwość nosić z i bez :) dzięki za opinię :)

      Usuń