sobota, 16 maja 2015

Soft bra - niekoronkowy - po raz pierwszy :)

Spodobało mi się szycie biustonoszy :) Tak jak planowałam - tym razem ramiączka normalne i guma na dole i zapięcie. Nie chciałam kupować czarnej koronki, bo nie wiedziałam, czy guma na dole mi przypasuje, więc wykorzystałam nowe body, które czekały na recykling :) W składzie 95% wiskozy i 5% spandexu...nie wiem czy taki skład jest właściwy na biustonosz,  :)Miseczki z podwójnego materiału, dodałam ze 2cm na dole miseczek, aby przyszyć je do gumy, ale później - oczywiście po fakcie - okazało się że nie wykorzystałam całego zapasu, w rezultacie miseczki się wydłużyły, dlatego leżą w miarę okej, następnym razem na pewno bardziej się do tego przyłożę.
Oczywiście odmierzyłam można rzec na oko obwód...okazał się zbyt ciasny, ta guma jednak jest jakoś mało rozciągliwa wg mnie i musiałam poszerzać... ;P
Acha ! żałuję, że miseczki przyszyłam od wewnątrz a nie od zewnątrz, bo ładniej wygląda, gdy przód ma cieńszy pasek gumy widoczny :)
Kolejne będą jednak koronkowe - z normalnymi ramiączkami, gumą i zapięciem :) Już nie mogę się doczekać, kiedy znowu będę w pasmanteriiiiiii :)









Co myślicie ? :)



1 komentarz: