poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Sukienka z Burdy 2/2014


Sukienka szyta z mocno rozciągliwej dzianiny, dzięki czemu nie musiałam wszywać suwaczka. Wykrój z Burdy Szycie krok po kroku 2/2014 - 4I - niestety w momencie gdy chciałam wykroić koło okazało się, że mam za wąski materiał...:) dlatego znowu musiałam kombinować...Wolałabym z koła, no ale cóż... :)
Wybrałam rozm. 34...duuuużo za duży...zwęziłam po bokach - łącznie podejrzewam jakieś 7 cm...a i to za mało...ale bałam się mocniej ingerować, więc do zapasów wszyłam cienką gumeczkę. 

Całe szczęście są półrękawki, więc nie musiałam bawić się w rękawy...:)





2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie Ci wyszła! Lubię ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też przy modelach z Burdy mam dużo zwężenia, czasami pierwsze poprawki wprowadzam na papierze, ale tylko przy niezbyt skomplikowanych fasonach:) Sukienka piękna, układa się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń